Hotele

 > 

Pomoc

Pomoc, czyli najczęściej zadawane pytania...


Jak dokonać rezerwacji?

Aby dokonać rezerwacji należy w wyszukiwarce:
  • podać termin pobytu, miejscowość, liczbę oraz rodzaj pokoi
  • wybrać przycisk "Szukaj hotelu", system znajdzie wszystkie hotele spełniające podane kryteria
  • wybrać przycisk "Rezerwuj", przy ofercie hotelu, która Państwa interesuje - pojawi się formularz danych
  • po jego wypełnieniu następuje potwierdzenie wypełnionych danych
  • wybrać odpowiednią formę płatności: karta kredytowa, płatność z konta mBanku, płatność z konta Inteligo, płatność z konta Nordea, płatność z konta MultiBanku.


Czy można dokonać rezerwacji telefonicznie lub przez e-mail?
Tak. Rezerwacji można dokonać kontaktując się telefonicznie z Biurem Obłsugi Klienta HotelBroker.pl (0 22 322 85 00) lub poprzez formularz kontaktowy.


Jak dokonać płatności?
Najprostszym sposobem jest dokonanie płatności na bezpiecznych stronach firmy e-card, kartą kredytową, kartą do płatności internetowych, przelewem elektronicznym z banków: mBank, Inteligo, Nordea, MultiBank.


Czy można zapłacić za rezerwację przelewem nie posiadając konta w banku, z którego nie są dostępne przelewy internetowe?
Tak, można. Aby opłacić rezerwację przelewem należy złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo poprze nasze biuro obsługi klienta. Nasi operatorzy udzielą Państwu szczegółowych informacji, w zależności od warunków konkretnej rezerwacji.


Czy można zapłacić za rezerwację w hotelu?
Niestety nie ma takiej możliwości. Wynika to z tego, iż wiele ofert prezentowanych w naszym serwisie ma specjalne, niższe ceny, które nie obowiązujš przy płatności bezpośrednio w hotelu.


Czy ceny oferowane w portalu są takie same jak w hotelu?
Z założenia, ceny zamieszczone w naszym serwisie nie mogą być wyższe od cen oferowanych bezpośrednio przez hotele. Na naszych stronach, znajdziecie Państwo wiele ofert znacznie korzystniejszych, niż przy rezerwacji bezpośrednio w hotelu.


Dlaczego ceny w portalu HotelBroker.pl są znacznie niższe niż bezpośrednio w hotelu?
Dokonując tysięcy rezerwacji, mamy możliwość negocjowania cen dla naszych klientów. Ponadto na naszych stronach bardzo łatwo porównać oferty wielu hoteli, więc muszą one ze sobą konkurować cenowo.


W jaki sposób rezerwacje są potwierdzane?
Potwierdzenia rezerwacji są przesyłane na podany adres e-mail. Wraz z potwierdzeniem rezerwacji wysyłany jest Voucher, który powinno się mieć meldując się w hotelu.


Co zrobić jeśli jadąc do hotelu nie mam Vouchera?
Większość hoteli nie wymaga posiadania voucherów, rezerwacje są zawsze dostępne w hotelu na nazwisko gościa widniejące na potwierdzeniu i voucherze. W przypadku wymagania przez hotelu vouchera należy skontaktować się Biurem Obsługi Klienta HotelBroker.pl


Co to znaczy, że rezerwacja jest offline (on request)?
Oznacza to, iż hotel nie zadeklarował wolnych miejsc w systemie. Po dokonaniu rezerwacji offline dostępność zamówionych miejsc jest sprawdzana przez operatora. Rezerwacja taka może być potwierdzona, lub może nastąpić odmowa przyjęcia rezerwacji do realizacji.


Co się dzieje z obciążeniem karty kredytowej, jeśli rezerwacja offline (on request) nie doszła do skutku?
Przy dokonywaniu rezerwacji offline pieniądze są jedynie blokowane na karcie. W przypadku potwierdzenia rezerwacji pieniądze zostają pobierane. W przeciwnym razie blokada zostaje zdjęta.


Co to znaczy, że rezerwacja jest online?
Oznacza to, iż miejsca w hotelu są dostępne. Potwierdzenie rezerwacji następuje w czasie rzeczywistym.


Czy jest możliwość opłacenia rezerwacji po pobycie?
Taka możliwość istnieje dla wszystkich firm i instytucji, które mają podpisaną umowę o współpracy z Polish Travel Quo Vadis Ltd.


Dlaczego w wybranym hotelu nie pokazuje się oferta?
Oznacza to, iż w wybranym przez Państwa terminie hotel nie posiada już wolnych pokoi, lub na dany termin nie sprzedaje swojej oferty.


Gdzie można znalezć dane kontaktowe hotelu?
Adres hotelu znajduje się na stronie konkretnego obiektu. Więcej szczegółów wysyłane jest e-mailem wraz z potwierdzeniem rezerwacji.


Czy możliwe jest zamówienie dostawki dla dziecka?
Większość hoteli posiada taką możliwość. W niektórych hotelach są one dodatkowo płatne. Aby uzyskać więcej szczegółów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta


Czy ceny podawane na stronie są za osobę, czy za pokój?
Wszystkie ceny podawane na naszych stronach są za pokój.


Czy ceny zawierają śniadanie?
Tak, w większości ofert cena zawiera śniadanie. Jeśli śniadanie nie jest wliczone w cenę, jest to wyraznie zaznaczone w 2 kroku rezerwacji.


Czy cena zawiera podatki?
Tak, cena zawiera wszystkie podatki, poza podatkami lokalnymi (tzw. opłaty klimatyczne).


Jakiego rodzaju kart kredytowych mogę używać, aby zapłacić za rezerwację?
Poprzez nasze strony można płacić kartami VISA, Mastercard, AmericanExpress.


Czy mogę zapłacić za rezerwację kartą DinersClub?
Tak, w tym celu należy skontaktować się z biurem obsługi klienta, aby obciążenia karty dokonać telefonicznie.


Czy opłaty za rezerwację można dokonać kartą kredytową wystawioną na inną osobę?
Tak. Pod warunkiem oczywiście, iż właściciel karty kredytowej wyraża zgodę na dokonanie takiej transakcji.


Czy przyjeżdżając do hotelu należy mieć kartę, którą dokonywało się płatności?
Nie, nie ma takiej potrzeby.


Jakie są warunki anulacji rezerwacji?
Do 3 dni przed przyjazdem anulacji rezerwacji można dokonać ponosząc jedynie koszty opłaty manipulacyjnej. Po tym terminie anulacja rezerwacji wiąże się z poniesieniem kosztów pierwszej doby rezerwacji.


W jaki sposób można otrzymać zwrot pieniędzy za anulowaną rezerwację, która została opłacona kartą kredytową?
W momencie wysłania do Państwa potwierdzenia anulacji rezerwacji system automatycznie zwraca pobraną z Państwa karty sumę z uwzględnieniem ewentualnych kosztów anulacji.


Czy od cen zamieszczonych na stronie można uzyskać zniżki, np z racji przynależności do programu lojalnościowego?
Na naszej stronie znajdziecie Państwo najbardziej korzystne stawki na wybrany termin. Wszystkie te ceny zawierają maksymalne rabaty. Nie ma możliwości uzyskania dodatkowych zniżek.